JAPAN AIRLINES

航空券の特別な取り扱い対象空港について

新型コロナウイルス拡大に伴い、運休・減便の対象となった便の国内線航空券取り扱いは、別途下記ページでご案内しております。

新型コロナウイルス拡大に伴う国内線航空券の特別対応について



【変更をご希望のお客さま】
変更ができる運賃や、対象の便を先得、特便でご予約されている場合は以下よりご変更ください。

予約検索


その他の運賃は、下記[変更・払戻手続き]をご確認ください。


【払い戻しをご希望のお客さま】
最終区間搭乗日の2日後までに以下よりお手続きください。

予約検索


Webサイトでお手続きいただけない場合は、以下払い戻し専用受付フォームより承ります。

国内線払い戻し専用受付



現在、対象空港はございません

変更・払戻手続き

以下より、お持ちの航空券のお手続き方法をご確認ください。

運航に影響が見込まれる便の航空券の取り扱いについて

ご搭乗便の欠航・遅延に関してお困りの場合は、以下もご参考にしてください。

欠航・遅延に関するサポート欠航・遅延に関するサポート

Airports with Special Ticket Handling

Click the below link to connect to a webpage that explains special procedures taken for Novel Coronavirus spread.

Special handling for JAL domestic tickets following the situation of COVID-19



【If you want to change】
If you are using Reservation change is permitted Fares/SAKITOKU Advance Purchase Fares/TOKUBIN Advance Purchase Fares, you can Changes on JAL Web site.

Reservations Search


For other fares, as follows [Changes and refunds], confirm please.


【If you want to refund】
Please check in 2 days after the last sector boarding date at the JAL Web site.

Click the below link for refund

Reservations Search


In case you are unable to proceed, you can submit your request for ticket refund through this online form.

The refund form for domestic tickets



No applicable airport

Changes and refunds

Please click the link check ticket handling.

Reservation change and refund due to flight disruption

If you need help regarding flight delays or cancellations, please click the below link.

Support for Delayed or Canceled

ページトップへ戻る